måndag 1 augusti 2011

Prins Ludwig 1 år

IMG_3815 _MG_1673 Idag fyller Luddeman 1 år. Det känns helt ofattbart. Vart har tiden tagit vägen?

För ett år sedan låg vi på Huddinge sjukhus och kämpade med förlossningsarbetet. 12 timmar tog det sen var han här. Mitt allra finaste lilla hjärtegryn. Mitt barn, min fröjd och mitt hjärtas balsam.

Grattis på födelsedagen lille vän.

Igår hade vi 1 års kalas hemma i trädgården i Gåsbo. Det var jättemysigt, tack till alla inblandade. Kanske måste vi fira i sthlm efter semestern också. Bara för att det var så trevligt. Bilder på trädgårdskalaset kommer senare. Nu skall jag grotta ned mig i min förlossningsberättelse och komma ihåg vilka kval jag led för precis ett år sedan…

_MG_7103-1_MG_7109-1 _MG_7119-1 

För den som är intresserad så finns förlossningen att läsa om, om man klickar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar