tisdag 23 februari 2010

Välkommen i väntans tider.



Jahapp, härom dagen blev min wordpress blogg hackad. Den har jag använt sedan 2006 så det kändes lite trist. Jag har lämnat över allt till min hemside doktor Daarkh i Sandviken. Vi får se hur mycket han kan rädda.
Under tiden som han lagar min gamla blogg på... www.lindahelsing.se, (hemsidan är också hackad så gå inte in där än), så tänkte jag att jag faktiskt kunde starta en tillfällig reservblogg.
Så ta-da. Här är den då.
Jag har faktiskt lite att dela med mig utav i och med att vi väntar vårat första barn. Förmodligen kommer det att bli väldigt mycket tankar om just det.
I vanliga fall bloggar jag om mitt stora fotointresse, vårat semesterhus i Ockelbo, min pojkvän Dennis och hans band Abramis Brama, våra katter eller mitt arbete som lokförare på Stockholmståg.
Det blir nog en salig blandning kan jag tänka, som vanligt. Fast den här gången toppad med lite vänta barn mysterier :)

2 kommentarer:

  1. Vad spännande med en liten en på gång. Önskar lycka till. Vad trist med hackning, men blogspot är bra, så du kanske blir kvar, vem vet? Jag ska uppdatera, har ju länkat till dig från min blogg (hos samma leverantör)

    SvaraRadera
  2. ...Tackar och nu är även din länk uppdaterad hos mig :)

    SvaraRadera