lördag 13 mars 2010

Fotograferingen av skäggiga män och lena babykinder.

_MG_1068-Edit

Första bilden i bloggen som inte är tagen med mobilkamera. Varför är det så? Jag antar att det blev lite mycket foto med både plugg och uppdrag vår/sommar och höst 2009. Nu har jag bestämt mig för att ta en paus åtminstone fram till sommaren 2010 för att hitta tillbaka till drivet. Jag vill inte att det skall kännas som ett måste att plåta.

Så klart har jag inte lagt ner helt. Jag plåtar fortfarande till vardags, dock inte lika ofta. Jag har ju min nya Canon 7D som jag fortfarande inte kört in mig ordentligt på, men det kommer, tids nog. Just nu är det bara mobilen jag ständigt bär runt på, (fast en pytteliten Canon G11 hade ju funkat ;P)

I sommar antar jag att jag kommer få ett objekt jag bara inte kan låta bli att fotografera dessutom. Kanske kommer suget att fotografera skäggiga män som spelar musik tillsammans tillbaka samtidigt. För att få lite omväxling mot lena babykinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar