fredag 12 mars 2010

Nu fungerar hemsidan www.lindahelsing.se igen



Nu fungerar det att gå in på min hemsida igen. All skadlig kod och ev virusvarningar är borta. Däremot så är tre års bloggande på wordpress också borta för tillfället åtminstone. Hemside doktorn Daarkh från Sandviken skall ta sig en titt på vad som går att rädda. Det vore ju trist om allt gick åt skogen. I värsta fall har jag en backup från 2008 som man kan använda men hela 2009 försvinner ju då.
Och innan dess måste jag uppgradera min wordpressversion eftersom det var i min alldeles för gamla version jag misstänker att tjyvarna tog sig in.
Nåja, en annan dag, nu skall jag diska och sen jobba kväll.
Bebis sparkar och mår bra. Igår när vi låg på mage i sängen och pratade i mobilen, var det mer som en brottningsmatch än sparkar. Bebis uppskattar INTE när mamman ligger ovanpå :)

Besök www.lindahelsing.se och kika på gamla favoritbilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar