söndag 7 mars 2010

R-rated R-Patts

R-patts

Igår när Dennis var borta på spelning med Abramis Brama så hade jag lite egentid. På menyn stod fisk (som fiskaren i familjen inte är så förtjust i) och på dvd:n var det vampyrfilmen New Moon, nr 2 i twilightserien (som fiskaren inte heller är överförtjust i). Man får passa på ;)

I min förra blogg provade jag att ha en Robsessed kategori. Det gick “så där”. Huvudpersonen i Twilightfilmerna , Rob Pattinsson, var rätt snål med fotosessionerna. De plåtningar han väl gjorde var ju kanon men inte var det många inte. Han jobbade iof bara med proffsen och det var ju så klart enbart för de duktiga fotografernas skull som jag ville se bilderna…*hrm*

Nu är det dags för filmmakarna att släppa trailern för tredje Twilight filmen som har premiär i sommar. Fansen gissar att det blir i samband med Oscarsgalan den 7 mars (i natt), det gissar jag också.

I veckan gick dessutom huvudpersonerna (Bella Och Edward) ut med att de verkligen var ett par på riktigt. Och i mars kommer det minsann lite grövre bilder på Pattinson i magasinet Details, de snokade jag rätt på här. Allt handlar om PR baby!

Med fara för att bli lynchad tror jag nog att robsessed-feber-tiden är över nu. Jag skrattade gott och länge åt Knatten och CP-Knatten när de berättar om fenomenet vampyrer och i synnerhet Twilight. Fast inte så gott som min käre sambo skrattade, antar att han är ju som sagt lite trött på vampyrfilmer och tv-serier här hemma.

…och jag börjar få svårt att berättiga min “blod i bild fetisch”.

(Fast iof så har jag sett några avsnitt av Spartacus Blood and Sand. Ganska usel intrig men massvis med matrixfilmat överrött blod i slowmo, som i filmen 300, übersnÿggt!

Ps…. och snuskigare nakenscener än serien Rome ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar