onsdag 10 augusti 2011

Dödsdansen


Just nu ligger allt på vänt. Jag gör sista veckan dagtid på kontoret nu. Efter det jobbar jag skift de sista veckorna fram till September då min föräldraledighet startar igen. Men fram tills dess är det endast sova, äta, jobba som gäller.
Jag är helt okapabel till att orka göra något annat när jag jobbar dag.
Jag vet, gnäll, gnäll så har ni andra det jämt. Men alla kan ju inte ha sån tur att de får ha skiftjobb som jag.

Igår bröt vi veckans dödsdans med lite städning mellan middagslagandet och sänggåendet, jippie.

Hade vädret hållit i sig så hade det blivit brännboll i Rålis till kvällen ikväll men det ordnade ju upp sig när det började regna.

Hem till matlagning, barn och sänggående igen (repeat).

- Mobilbloggat med min iPhone
Location:Evert Taubes Terrass,Stockholm,Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar