lördag 3 september 2011

Mammaledig igen

IMG_4150

Jahapp, då var det min tur att vara hemma med lilla hjärtat igen då. Dennis började jobba 1 September och då tog jag över huvudansvaret för Lilleman på dagarna. Nu skall jag vara hemma till mitten på januari då vi har fått plats hos dagmamma.

Den lilla stafettpinnen till pojke är en helt annan än den jag lämnade från mig i våras. Den här killen är tuff och modig. På öppna förskolan röjer han runt bland barn och vuxna så att mammafiguren knappt hinner med. Är vi ute så stannar han knappt en minut på den plats jag sätter ned honom på. Det kommer att bli en tuff tid.

Ps, Jag har ju passat på att ta två distanskursen på Högskolan samtidigt. Visuell kommunikation från Jönköping och Digital Bild från Sundsvall. Så det blir till att damma av systemkameran igen och komma igång med fotograferingen. Idag blev det självporträtt på Ludde och mig med G12:an för kul. Det är ett framsteg bara det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar