söndag 28 februari 2010

Vem är jag idag?

Trixie

Jag kommer att kunna vara med min vilda bebis på ponnyridning utanför köpcentrum på lördagar. Jag kommer inte att vara rädd för sura, nafsande ridskoleponnys. Jag har en bakgrund som tävlingryttare. Kanske inte så mycket tävling som ryttare men ändå. Här är favorithästen Trixie från Åmot, och jag på en “clear round” runda terränghoppning i Mo grindar, Ockelbo. Vi kom runt utan alltför många fel och fick rosett :)

Kanske kan vi börja rida sen, du och jag bebisen? När du blir lite större…

1 kommentar:

  1. Nämen, har du ridit? Jag red massor, både ponny och stor häst, men nu är det mer än tio år sedan jag höll på över huvud taget. Men det var skoj, åkte som zigenare landet runt varenda helg, snälla föräldrar som körde släp innan jag tog körkort. Ja, det var roliga tider, ryttarfesterna var vilda, haha. Jag har några hästfoton på min FB :)

    En kompis fick barn och satte henne framför sig när hon skrittade (honn illvrålade om hon inte fick rida) och sen undrade barnavårdscentralen hur det kom sig att ungen hade såna otroliga magmuskler och kunde sitta utan stöd långt före alla andra bebbar :P

    SvaraRadera