måndag 7 februari 2011

Fotodröm inuti huvudet

Förra veckan så missade jag fotoklubbsmötet. Första tisdagen i varje månad. Hur svårt kan det vara? Men bland blöjbyten, mammafika och vällingflaskor så kommer ju saker så lätt bort. Det går inget vidare med fotograferingen i alla fall. Jag hinner inte titta igenom de snapshots jag tar på Ludde så utrymme för något slags konstnärligt foto finns inte varken i huvudet eller i verkligheten.

Men det kommer väl tid till det också. Nu skall ju Dennis vara pappaledig (från 1 Mars) så då kanske jag kan ta mig lite tid till mitt intresse. Tid som inte ligger efter alla andras läggtid.

Under tiden uppskattar jag såna här guldkorn som bilden ovan. Lite Dalí över allt sammans. Surrealistisk, rörig och kitschig på samma gång. Speciellt gillar jag vitbalansen. Som att se rakt in i mitt huvud!

Lyssnar på: Count Raven -Mammons War

2 kommentarer: