måndag 21 november 2011

Söndagsnöjen

IMG_4655-1

Vi börjar bloggveckans måndag med ett söndagsinlägg. Jag var på fotomässan hela dagen. När jag kom hem så skulle Dennis iväg och repa så det blev min uppgift att underhålla Lilleman. Jag tror att jag lyckades ganska bra i åtminstone den här halvtimmen.IMG_4657-3IMG_4656-2  IMG_4684-4 IMG_4686-5 

…och fotomässan var trevlig. Inte så grisigt mycket folk som det brukar vara. Man kunde gå i sick-sack mellan montrarna i godan ro. Mitt sällskap Johan var på shopping humör och skulle köpa objektiv, stor ryggsäck mm. Jag tänkte inte köpa något men hittade en radiosändare/mottagare till mina studioblixtar och ett transparent paraply. Jag hade ju lite presentfotopengar så jag slog till. Nu skall jag prova alltihopa på min vän Lotta från göteborg som kommer hit och sover över med sin gravidmage i nästa vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar